Reklamacja

Reklamacje z tytułu udzielonej gwarancji na towar

Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora. Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo, a towar nabyłeś jako Konsument, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacje zostają rozpatrzone w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów.

 


 

Jak złożyć reklamację?

1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. [Pobierz]

2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.

3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.

4. Odeślij paczkę na adres:

Grupa DWR s.c.
ul. Kościuszki 61F
43-190 Mikołów

 


 

Dostarczenie towaru

Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.

1. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.

2. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.

3. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.

4. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.

 


  

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

tel.: 32 729 81 91
e-mail: sklep@piorawycieraczek.pl