Reklamacja


Reklamacje i wsparcie serwisowe
 

Reklamacja z tytułu gwarancji udzielonej na towar

Oferowany przez nas asortyment tworzą jedynie dobrej jakości wyselekcjonowane produkty znanych i cenionych w branży marek. Wszystkie akcesoria poddawane są bardzo skrupulatnej kontroli, tak by trafiając do klientów, mogły właściwie spełniać swoje zadania. Poszczególne towary charakteryzują się długą żywotnością oraz wysoką precyzją wykonania. Na dostępne w naszym katalogu akcesoria udzielana jest gwarancja. Jako sprzedawcy dokładamy wszelkich starań, by ryzyko wystąpienia problemów z zakupionym towarem było minimalne. Naszym celem jest dostarczanie wysokogatunkowych towarów oraz nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji na linii klient sprzedawca. Nabyty przez konsumenta niekompletny lub uszkodzony towar podlega reklamacji. Termin jej rozpatrzenia wynosi 14 dni od dnia dostarczenia towaru do naszej placówki. Jeśli reklamacja zostanie rozstrzygnięta pozytywnie, pokryjemy związane z nią koszty.

W ramach reklamacji klient może domagać się wymiany lub naprawy towaru, obniżenia jego ceny, a nawet odstąpienia od umowy, jeśli wada produktu jest poważna. Twoją reklamację rozpatrzymy w aspekcie szybkości i łatwości wymiany towaru lub dokonania jego naprawy, charakteru wady bądź zakresu uszkodzeń oraz zgłaszania ewentualnych wcześniejszych roszczeń. Gwarantujemy, że załatwimy Twoją sprawę szybko, oferując Ci najkorzystniejszą formę rozstrzygnięcia i realizacji reklamacji.

Jak złożyć reklamację?

Chcesz zareklamować zakupiony u nas towar, ale nie wiesz jak to zrobić? Wybierz najwygodniejszą formę zgłoszenia za pośrednictwem formularza elektronicznego, korzystając z opcji „Nadaj przesyłkę zwrotną” i przekonaj się, jakie to proste.

  • Naciśnij przycisk „Nadaj przesyłkę zwrotną” i wypełnij elektroniczny formularz.
  • Po weryfikacji Twojego zgłoszenia otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.
  • Zapakuj i zabezpiecz reklamowany towar.
  • Nadaj paczkę w Paczkomat® InPost lub wybranym punkcie na adres:

Grupa DWR s.c.
plac Kasprowicza 5
40-749 Katowice

  • Decyzję o rozpatrzeniu Twojej reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni od dostarczenia towarów do naszej placówki.
 

Formularz reklamacyjny możesz również wydrukować, wypełnić i wysłać do nas w przesyłce z reklamowanym towarem.

Dodatkowe informacje

Jeśli świadczone przez nas usługi nie spełniają Twoich oczekiwań, zachęcamy do kontaktu w celu rozstrzygnięcia wszystkich spornych kwestii. Dołożymy wszelkich starań, by ponownie przeanalizować zaistniały problem oraz znaleźć jego najkorzystniejsze i najbardziej satysfakcjonujące rozwiązanie. Pragniemy podkreślić, iż każda reklamacja rozpatrywana jest profesjonalnie i z dużą skrupulatnością, a wszelkie uwagi traktujemy bardzo poważnie, starając się realizować oczekiwania najbardziej wymagających klientów indywidualnych oraz współpracujących z nami firm.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami:

  • tel.: 32 729 81 91
  • tel.: 733 752 832
  • e-mail: sklep@piorawycieraczek.pl