Wybierz samochód:
Produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy lub nie działał prawidłowo? Koniecznie nas o tym poinformuj - sklep piórawycieraczek.pl

Zadowolenie Klientów jest dla nas priorytetem. Każda reklamacja jest niezwykle cenna i skrupulatnie sprawdzana, ponieważ pozwala nam udoskonalić ofertę wycieraczek samochodowych.
 
Napisz lub zadzwoń i opowiedz nam o problemie, który napotkałeś korzystając z naszych produktów.

Dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie go rozwiązać. 

 


Reklamacje z tytułu udzielonej gwarancji na towar

Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora. Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo, a towar nabyłeś jako Konsument, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacje zostają rozpatrzone w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów.
 

Jak złożyć reklamację krok po kroku?

1. Przygotuj przesyłkę
  • Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji: Formularz reklamacji produktu.
  • Zaznacz w nim, jakie reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie, czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
  • W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. Pamiętaj, że odsyłany towar musi być kompletny.
  • Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.

2. Prześlij towar
  • Odeślij paczkę na adres:
Grupa DWR s.c.
ul. Kościuszki 61F
43-190 Mikołów

 
Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu
  • Chęć złożenia reklamacji produktu zgłoś nam drogą mailową na adres: sklep@piorawycieraczek.pl. To najszybszy i najwygodniejszy sposób kontaktu.
  • W mailu możesz dodatkowo zawrzeć pytania, jeśli masz jakieś wątpliwości dotyczące procedury reklamacji towaru. Z chęcią udzielimy wyczerpujących odpowiedzi.
  • Kiedy przyjmiemy zgłoszenie reklamacji, skierujemy do Ciebie wiadomość zwrotną z krótką instrukcją dotyczącą dalszego postępowania. W wiadomości znajdzie się także odpowiednia etykieta, którą należy wydrukować.
  • Reklamowany towar zapakuj tak, aby był bezpieczny i nie został uszkodzony podczas transportu. Na przesyłkę naklej wydrukowaną wcześniej etykietę. Od chwili, w której otrzymasz naszego maila zwrotnego, masz 5 dni roboczych na nadanie paczki.
  • Przygotowaną przesyłkę zabierz do wybranego przez siebie punktu nadania paczek przewoźnika ,,Paczka w Ruchu". Lista wszystkich punktów znajduje się na stronie internetowej przewoźnika: https://www.paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk/. Za nadanie paczki nie ponosisz żadnych opłat.
  • Przesyłka powinna dotrzeć do nas w ciągu 4 dni roboczych od momentu jej wysłania.

3. Poczekaj na zwrot środków
  • Po zapoznaniu się z Twoim zgłoszeniem i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie zwrócimy należne środki lub wymienimy towar na nowy.
ALCAAMiOBLOOMBOSCHDENSOFLASHHEYNERNEGOTTIVALEO

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Zamknij